پیام تسلیت نماینده مردم اردکان به مناسبت شهادت مهندس مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای یزدی تبار

یزدفردا :نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مهندس مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای یزدی تبارکشورمان را تسلیت گفت.


متن این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


جنایت صورت گرفته توسط ایادی استکبار جهانی در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان جوان و نخبه این سرزمین، بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشت و سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.


شهادت شهید والا مقام، مصطفی احمدی روشن که از دست اندرکاران و دانشمندان عزیز سایت هسته ای نطنز بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عظمی جدی دارد و در این راه، خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای نهال سربلندی نظام اسلامی، هدیه خواهد داد.


در ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، شهادت این پیشرو عرصه علم و تعالی میهن را به ملت بزرگوار ایران، به ویژه مردم صبور و فهیم استان یزد و خانواده مکرم آن شهید- که ریشه در خاک خرانق عزیز دارند- تسلیت گفته و اطمینان دارم، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش ، پرصلابت تر از قبل طی خواهد شد .


از مسئولین امر نیز می خواهم تا تمام تدابیر لازم برای شناسایی و مجازات طراحان و عوامل این ترور کور و جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ و ناگواری را به کار بندند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد-محمد رضا تابش-نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا